Stripview

omg ThumbsUp

That's Life...

Maoriman on 4. Jun, 2011 — Lang: No text

That's Life...
Sign in or register to comment.

Comments

  • Fabiolars 30.11.2015
    I don´t know if I´m going to laugh or cry. Faved!
  • darnellhall 15.7.2015
    awesome
  • barryedric 2.7.2015
    Fantastic
  • darrylchad 9.5.2015
    superb
  • craigdragon 30.1.2014
    This is one of my favorite songs for one of my top 5 favorite strips. Here is a link: http://www.youtube.com/watch?v=55YTRNmgZEI
    'That's Life'- Frank Sinatra

    That's life (that's life)
    That's what all the people say
    You're riding high in April, shot down in May
    But I know I'm gonna change that tune
    When I'm back on top, back on top in June

    I said that's life (that's life)
    And as funny as it may seem
    Some people get their kicks stomping on a dream
    But I don't let that get me down
    'Cause this fine old world, it keeps spinnin' round

    I've been a puppet, a pauper, a pirate, a poet, a pawn and a king
    I've been up and down and over and out and I know one thing
    Each time I find myself flat on my face
    I pick myself up and get back in the race

    That's life (that's life)
    I tell you, I can't deny it
    I thought of quitting, baby but my heart just ain't gonna buy it
    And if I didn't think it was worth one single try
    I'd jump right on a big bird and then I'd fly

    I've been a puppet, a pauper, a pirate, a poet, a pawn and a king
    I've been up and down and over and out and I know one thing
    Each time I find myself flat on my face
    I pick myself up and get back in the race

    That's life (that's life)
    That's life and I can't deny it
    Many times I thought of cutting out but my heart won't buy it
    But if there's nothing shaking come this here July
    I'm gonna role myself up in a big ball and die, my, my.
  • sidneyflei 17.7.2013
    cute..
  • JRMarklin 12.11.2012
    There are two types of eggs: the fertilized and unfertilized
    Hay dos tipos de huevos: los fertilizados y los no fertilizados
  • julian724 12.11.2012
    sad
  • Maoriman 12.11.2012
    Thx Nyle... and thx people...
  • Nyle1910 11.11.2012
    faved
  • Nyle1910 11.11.2012
    i did the omg oh my god. this is your 100th like from me
  • gregheffleydude1 9.11.2012
    1 more!!!
  • Ancyd 9.11.2012
    Aww... he looks sad... :(
  • purplekiss 27.9.2012
    sad.. hahaha
  • thecomedyhen 27.9.2012
    nooooo
  • generalX8 20.9.2012
    HA! Faved
  • Veronique 6.9.2012
    I missed this...

    hehehe
    and now
    FAVED!
  • paco_de_pinda 30.8.2012
    Sad and Funny XD
  • wid46do 11.8.2012
    deep meaning.. :) love it.
  • Elgar 21.4.2012
    come on... just one egg..

Displaying 20 out of 79 comments Show me earlier comments